20 Nisan 2013 Cumartesi

Macera No -6-

Özlediğimi söyleyemediğim biri var uzun zamandır. Tek istediğim biraz çilek tarlası, biraz da rakı sofrası halbuki. Fantastik gibi ama biraz da anasonlu.

O gece söylemek isterdim ama cesaretim yoktu; bir kadeh bir insanın eline ancak bu kadar yakışabilirdi.

Ve alkol tüm güzelliklerin anasıydı o gece.


Sonra gidiyorum dedi. Takvim bana geç kaldığımı söylüyordu. O kadar geç kalmıştım ki, gitme demeye hakkım yoktu.

O gün söylemek isterdim ama cesaretim yoktu; bir bilet bir insanın eline ancak bu kadar yakışmazdı.

Ve kolumdaki dahil tüm saatler durmuştu o mevsim.


Gün bugün olmuş; ben hala durgun, hala durmuş bekliyorum olduğum yerde. O uzaklardan geçip gidiyor ara sıra.

Gidip özlediğimi söylemek isterdim ama cesaretim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder