8 Mayıs 2012 Salı

Sıkıldım

İnanması güç masallar anlatıldı yıllardır. Ben varmış, sen yokmuş. Aşk kaldı evvel zaman içinde, taşındı kambur sırt biçiminde. O bana su verdi, ben insanlığımı hatırladım.


Herkes masalların gerçekliğinden şüphe etti, bense hepsini bir bir yaşadım.


Üç küçük domuzcuk masalındaki bir nefeste yıkılan saman ev de, nefesi kuvvetli kurt da bendim. Evet, kendi kendimi tek nefeste yıkabilirim.


Küçük Prens'teki "küçük" oldum bazen.


Küçük Prens'in "Büyükler büsbütün acayipmiş." cümlesindeki "büyük" olmak zorunda da kaldım.


Kağıttan geminin içinde sürüklendim. Sobaya atıldım. Evet, o kurşun asker de bendim.


Kâh kötü kurdu vurdum, kâh Pamuk Prenses'i öptüm.


Olmayan bir kişiye dip not:
Sen uyandığında gitmiştim. Kusura bakma, benim başka masallarım da vardı çünkü.


Ha ayrıca;


Midas'ın kulakları eşek kulakları!

1 yorum: