26 Temmuz 2010 Pazartesi

Yek

Son zamanlarda kendimi çok "yanlış" hissediyorum.

Ya hayatımda ilk kez doğruları yaptığım için bu durumu yadırgıyorum (N'olur böyle olsun!) ya da gerçekten yanlış yaptığım şeyler var.

Doğru yapıyorsam neden bazı konularda çok eksik hissediyorum? Açgözlü mü davranıyorum? Yoksa doğru mu elimdekinin yetersiz olduğu? Elimdeki yetersizse ben zaten bir şeyleri doğru yapmayı başaramıyorum demektir.

Yanlış yapıyorsam neden çevremdeki herkes doğru yolda olduğumu söylüyor bu sefer? Doğru seçim, doğru his, doğru hedef, doğru sevgi, doğru çaba... Dışarıdan bu kadar net bir şekilde görünüyorsa, yanlış bir şey yapmıyorumdur herhalde?

Yanlışlar içinde yüzerken doğru şeyler yaptığımı sanıyordum, şimdiyse birçok yanlıştan kendimi sıyırmışken, kendimi eskisinden daha "yanlış" hissediyorum.

Belki de yanlış değil, yalnızım?..

26.07.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder